آریا سم اولین و تنها وبسایت معتبر فروش سموم کشنده حشرات و حیوانات موذی در ایران

۱۸ مطلب در مهر ۱۳۹۸ ثبت شده است

زنبور

زنبورها را بیشتر و بهتر بشناسید

آشنایی با حشره زنبور

نکاتی که درباره زنبورها نمی دانستید!

16000 گونه از انواع مختلف زنبورها در جهان وجود دارد. زنبورها اکثراً منزوی بوده و فقط حدود 5 درصد از آنان جزء زنبورهای اجتماعی هستند که بیشتر این گروه را نیز زنبورهای عسل تشکیل می دهند.

۱۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
آریا سم

کنه

کنه

آشنایی با حشره کنه

مطمئناً همه ما می دانیم که کنه ها به عنوان نوعی آفت، موجودات آزار دهنده ای هستند اما آیا واقعاً می دانیم که کنه چیست و نحوه عملکرد آن چگونه است؟ در این مقاله با 10 واقعیت جالب درباره این موجودات مزاحم که ممکن است تاکنون به گوشتان نخورده و یا جایی نخوانده باشید آشنا خواهید شد.

۹ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
آریا سم

سوسک

سوسک حشره ای موذی

آشنایی با سوسک حمام

حتماً شما نیز بارها و بارها سوسک ها را در محیط زندگی و یا کار خود مشاهده نموده اید.

۷ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
آریا سم

شپش

شپش

آشنایی با حشره شپش

تشخیص یک لکه کوچک سفید در میان موهای یک بچه، برای ایجاد تشویش و نگرانی در بسیاری از والدین کافی است. اما بهتر است بدانید شپش ها باعث ایجاد بیماری های جدی نمی شوند. در ادامه بحث برخی موارد و روش ها که جهت کنترل مشکل شپش ها لازم است ارائه می گردد.

۵ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
آریا سم

ساس

ساس

آشنایی با حشره ساس

ساس ها هزاران سال بر روی زمین زیسته اند. آن ها از خون تغذیه می کنند اما تا کنون هیچ تأیید علمی مبنی بر این که آن ها می توانند باعث بروز بیماری در انسان شوند وجود نداشته است.

 

۶ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
آریا سم

رتیل

درباره رتیل بیشتر بدانید

آشنایی با رتیل

رتیل ها به عنوان بزرگترین عنکبوت های جهان شناخته شده اند. اگرچه امروزه برخی از مردم از آن ها به عنوان حیوانات خانگی خاص، نگهداری می کنند؛ اما این جانداران پرمو برای اغلب مردم عادی مایه ترس و وحشت هستند.

۸ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
آریا سم

پشه

پشه ها را بهتر و بیشتر بشناسید

آشنایی با حشره پشه

تقریباً همه تجربه ناخوشایند نیش پشه ها را داشته اند. نیش پشه ها می تواند از طریق عکس العمل آلرژیک بدن انسان به آب دهانشان؛ باعث سوزش پوست گردد و در واقع همین عامل است که باعث برآمدگی های قرمز رنگ و خارش در محل نیش آن ها می شود.

۱۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
آریا سم

موریانه

موریانه ها را بیشتر و بهتر بشناسید

آشنایی با حشره موریانه

موریانه ها می توانند باعث وارد شدن آسیب های اساسی به خانه ها و سایر بناها و نیز لوازم و وسایل چوبی شوند. موریانه ها ممکن است در خانه، اطراف تنه درختان خشک شده، تخته های پوسیده و یا سایر مواد کهنه و پوسیده دیده شوند.

۷ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
آریا سم

مورچه

مورچه ها را بیشتر بشناسید

آشنایی با مورچه

اطلاعاتی جالب درباره مورچه ها اینکه وزن کلی مورچه ها در جهان ثابت مانده است. برخی از انواع مورچه ها می توانند وزنی معادل صد برابر وزن خود را نیز تحمل کنند.

۱۳ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
آریا سم

موش

موش ها را بهتر بشناسید

آشنایی با موش

موش جونده ای کوچک با بینی باریک، بدن گرد خزدار، گوش های بزرگ و یک دم دراز و اغلب بدون مو است. صدها نوع موش در جهان وجود دارد که به زیرخانواده هایی از گونه های جدید و قدیم تقسیم می شوند.

۱۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
آریا سم

مارمولک

مارمولک

آشنایی با مارمولک

در جهان انواع مختلفی از مارمولک ها یافت می شوند؛ اما تفاوت زیادی بین گونه های مختلف وجود دارد. برخی از آن ها خیلی بزرگ و برخی دیگر بسیار کوچک اند. گفته می شود که مارمولک ها از بیش از 100 میلیون سال پیش بر روی زمین می زیسته اند.

۱۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
آریا سم

مار

در مورد مارها بیشتر بدانید

آشنایی با مار

مارها جزو خزندگان بوده و مانند سایر خزندگان خونسرد هستند. خونسرد بودن به این معنی است که آن ها قادر به تولید گرما در بدن خود نیستند. به همین دلیل مارها در تمام نقاط جهان به غیر از قطب جنوب یافت می شوند.

۱۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
آریا سم

ملخ

ملخ ها را بیشتر و بهتر بشناسید

آشنایی با حشره ملخ

لاکوست (ملخ) در جانورشناسی نام یکی از اعضای مهاجر خانواده ملخ های شاخ کوتاه است. مانند سایر اعضای این خانواده، ملخ ها دارای شاخک هایی کوتاه تر از بدنشان، ارگان های مولد صدا بر روی بال های جلویی و پاهای عقبی بزرگی که آن ها را قادر به جهش می کند، هستند.

در مزارع، ملخ‌ها می‌توانند نقش مهمی در اکوسیستمای خاکی و فرایندهای زیستی ایفا کنند. ملخ‌ها به عنوان کرم‌های خاکی معروف هستند و در بهبود ساختار خاک، تهویه و تجدید حیاتی آن نقش دارند. ملخ‌ها با گرفتن مواد آلی از خاک، آنها را تجزیه و تحلیل کرده و برای گیاهان به عنوان منبع تغذیه فراهم می‌کنند.

 

۶ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
آریا سم

مگس

مگس را بیشتر بشناسید

آشنایی با حشره مگس

مگس ها میزبانان خوبی برای انواع مختلف باکتری ها هستند و بیماریهایی مانند تیفوئید، جذام، سل، اسهال خونی، طاعون و لیستریا را با خود انتقال می دهند. مگس خانگی معمولی، دهان ندارد!

۴ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
آریا سم

کک

کک را بیشتر بشناسید

آشنایی با حشره کک

کک ها از میلیون ها سال قبل بر روی زمین زیسته و از خون انسان ها و حیوانات تغذیه نموده اند. کک ها بر بدن حیوانات خانگی، پستانداران، فرش ها، مبل ها و هم چنین سایر لوازم و نیز تولیدات کشاورزی زندگی می کنند.

۹ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
آریا سم

عنکبوت

عنکبوت ها را بیشتر بشناسید

آشنایی با حشره عنکبوت

عنکبوت ها می توانند حیواناتی جالب و در عین حال ترسناک باشند. انواع مختلفی از عنکبوت ها وجود دارند که از لحاظ سایز و رنگ باهم متفاوت اند. یک واقعیت شگفت انگیز درباره عنکبوت ها این است که تقریباً انواع بزرگتر آن ها به اندازه انواع کوچکترشان، خطرناک نیستند.

۱۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
آریا سم

عقرب

عقرب

آشنایی با عقرب

عقرب ها یکی از انواع بندپایان هستند که دارای 8 پا و دمی بسیار دراز هستند که به طرف بالای بدنشان خم شده است. جالب است بدانید برخلاف تصور بسیاری مردم، فقط حدود یک چهارم آنها دارای سم خطرناک می باشند.

 

عقرب‌ها گروهی از حشرات هستند که به طور عمومی دارای بدن تقسیم‌شده به دو بخش (سر و تن) و هشت پا هستند. این حشرات در سراسر جهان و در محیط‌های مختلف از جمله اطراف خانه‌ها، صحراها، جنگل‌ها و حتی زیر آب پیدا می‌شوند.

۱۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
آریا سم

صفحه اصلی

فروشگاه  " آریا سم "

اولین،معتبرترین و تنها فروشگاه سموم کشنده حشرات موذی،جوندگان و آفات در ایران می باشد که در بستر اینترنت به ارائه محصولات و مشاوره رایگان در این زمینه میپردازد


قویترین و اثرگذارترین سموم جهت نابود سازی و دفع انواع:

مگس | سوسک | موش | موریانه | مورچه | مار | مارمولک | ملخ | عقرب | عنکبوت | رتیل | زنبور | شپش | ساس | کک | کنه | پشه

 

در صورتی که با مشکل کنترل حشرات مواجه هستید و یا نیاز به راهنمایی دقیق‌تر دارید، بهتر است با متخصصان مرتبط یا کارشناسان کنترل حشرات تماس بگیرید.

 

 


 

آشنایی با عقرب آشنایی با حشره عنکبوت آشنایی با حشره کک
آشنایی با حشره مگس آشنایی با حشره ملخ آشنایی با مار
آشنایی با مارمولک آشنایی با موش آشنایی با مورچه
آشنایی با حشره موریانه آشنایی با حشره پشه آشنایی با رتیل
آشنایی با حشره ساس آشنایی با حشره شپش آشنایی با سوسک حمام
آشنایی با حشره کنه آشنایی با حشره زنبور سمپاش کوچک

 

۰ نظر
آریا سم